Пародонтологія

Стоматологи нашої клініки проведуть детальний огляд, виконують професійну глибоку чистку ротової порожнини та ефективно пролікують ясна і тканини пародонту.

• Проведемо детальну діагностику та фотопротокол.
  • Виконаємо кюретаж: глибоку чистку ясен та ротової порожнини.
  • При потребі, застосуємо інші новітні методики та попередимо руйнацію.
  • Призначимо подальше лікування в домашніх умовах.
  • Надамо рекомендації по догляду за порожниною рота.

Пародонтологія лікує захворювання ясен та кістки. Пародонтит виникає внаслідок неправильного догляду за ротовою порожниною; шкідливих звичок, зазвичай, куріння; травматизації кістки або ясен; хронічних захворювань інших органів: цукровий діабет, захворювання органів дихання, імунної системи, шлунково-кишкового тракту; стресу та нераціонального харчування.

Пародонтологічне захворювання найчастіше виникає у тому випадку, коли пацієнт запізно звертається до стоматолога. Досить часто симптоми розвиваються поступово, непомітно і неспецифічно для людини. І на ранній стадії розвитку захворювання пацієнт думає: “декілька днів і саме пройде”.

Не пройде, але лише загостриться. Пародонтологи стоматології BIOCLINIC рекомендують терміново звернутися на консультацію, якщо ви зауважите ці симптоми:

• Кровоточивість ясен. Найчастіше кровоточать ясна під час чищення зубів.
  • Біль ясен.
  • Припухлість і почервоніння ясен.
  • Свербіж ясен.
  • Підвищена чутливість під час вживання холодної чи гарячої їжі.
  • Неприємний запах з ротової порожнини.
  • Шийка зуба оголюється і з’являються рани.
  • Зуби починають хитатись.
  • Зуби випадають.

Це симптоми пародонтиту, варто терміново відвідати стоматолога. Лікування на початковому етапі розвитку хвороби ефективніше.

Рекомендуємо відвідувати стоматолога 1 раз на 6 місяців та регулярно приходити на професійну гігієну ротової порожнини.

Ці прості поради допоможуть вберегти від втрати зубів. Адже накопичений зубний наліт утворює зубний камінь. Він інфікує та руйнує цілісність тканин пародонту. І тим самим супроводжує запальний процес в кістках та яснах.